לפרויקט

שיפור המרה באתרי מסחר

שיפורים באתר ליצירת אמן והורדת חסמי קניה בקרב הלקוחות. כל מה שעוזר לגרום ליותר גולשים להפוך ללקוחות וכל מה שמסייע בהגדלת סל קניה. המון שינויים קטנים במקומות רבים שיוצרים דרמה גדולה

מקסימום רווחים בכל לחיצה

מיטב הפרקטיקות לשיפור המרות באתר מסחר. מטרת התהליך להפוך ביקורים באתר לרכישות בפועל. שיפור ממשק המשתמש והחוויה הכוללת של הגולש, אתר נוח וקל לשימוש, טעינה מהירה של עמודים, ניווט פשוט ומעמיק, תהליך רכישה ברור ונטול בעיות. בנוסף, ניתן להשתמש בכלים כמו ניתוח נתונים כדי להבין את התנהגות המשתמשים ולבצע אופטימיזציה לעמודים השונים. הצעות מותאמות אישית, פרסונליזציה באמצעות שאלונים.   שיפור התוכן ליצירץ אינייגמנט יחד עם ביקורות משתמשים מהימנות, פרסונליזציות, 

ניתוח נתונים

להבנת התנהגות המשתמשים ושיפור עמודי האתר

הצעות מותאמות אישית

פופאפים, סקרים ושאלונים

טעינה מהירה של עמודים

שיפור מהירות האתר

שיפור התוכן

שיפור התוכן ליצירת מעורבות ונאמנות למותג

שיפור צ'ק אווט

שימוש במגוון כלים להגדלת סל

ביקורות משתמשים

כלים אוטומטים לביקורות מהימנות

השאירו פרטים - הצעד הראשון לאתר ממותג

יצירתיות, מקצועיות, שקיפות כדי להבטיח מימוש המטרות העסקיות.

לקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
או חייגו עכשיו: 054-611-4811

תהליך עבודה בבניית אתר

ניתוח התנהגות הגולשים באתר

יצירת היררכיה נכונה וברורה

שיפור תכנים באתר כולל תכנים של מוצרים

שיפור עמוד עגלה ועמוד סליקה 

יצירת אפסיילים רלוונטים בעת התשלום

הוספת ביקורות ויצירת תהליך פשוט לקבלת ביקורות

חידוד הסיפור של המותג ליצירת אינגיימנט

שיפור מבנה עמוד מוצר

פרסוליציה- הצעות מותאמות אישית

שיפור מהירות אתר וטעינת עמודים

צוות מנוסה של אנשי מקצוע בתחומי הפיתוח, העיצוב והשיווק יעבוד אתכם בשיתוף פעולה להגשמת חלומות עסקיים

לכל הההמלצות

ד"ר ליאור גרנות,
ד"ר ליאור גרנות, מטפלת
קרא עוד
השיווק של דיגטל ג'ורני אינו שיווק נקודתי אלא כזה המאתר את צרכי העסק וממנף אותו באופן המיטבי והמהיר ביותר. הצות מלא מוטיבציה וחשיבה חיובית שמקרינה גם על הלקוחות ועל האמונה שלהם בעצמם ובעסק שלהם. אני מודה להם מכל הלב על המסע הדיגיטלי המשותף שלנו ועל שסללו עבורי את הדרך להמריא.
עזר ונונו,
עזר ונונו,מנכ״ל בורדו ישראל
קרא עוד
במסגרת חיפושים שלנו אחר חברת דיגיטל לאורך חודשים ולאחר קבלת אינספור הצעות פגשנו את דיגיטל ג׳ורני.
לאור הנעימות, האדיבות וההסברים המקצועיים כמו גם התמחור ההוגן והתיעדוף המקצועי שעשו לנו, בחרנו לצאת איתם לדרך.
החוויה בהחלט מקצועית, ומאפשרת התייעצות ותיעדוף הוצאות שיווקיות, בחירת פלטפורמות לקידום תוך שמירה מקסימלית על התקציב שלנו ומתן מענה בכל רגע במהלך היום.
והתוצאות לא איחרו להגיע!
אנחנו קבוצת חברות העוסקת במגוון תחומים שזקוקים לליווי דיגיטלי מקצועי וישר וסוף סוף מצאנו כזה . ממליצים בחום.
רחלי אברהמי,סמנכ״לית שיווק ופיתוח עסקי, מילגה
קרא עוד
ממליצה בחום! סופר מקצועיים ושירות מעולה, ניהול מיטבי של הקמפיינים, ביצועים מעולים, זמינות ומתן מענה אפילו בסופי שבוע כאשר היו תקלות, טיפול בבעיות. והצעות לייעול.
עינת לאלו,
עינת לאלו,פורשות כנפיים
קרא עוד
דיגיטל ג׳ורני מקצוענים ברמה גבוהה מאוד!!! יודעים הרבה מעבר למה שמנהלי קמפיינים יודעים בדרך כלל וגם לוקחים על עצמם יותר, נכנסים מאחורי הקלעים של המערך כולו, יש להם ראייה רחבה שהיא בסיס חשוב כל כך לניהול מדיה. בנוסף זמינים מאוד ושירותים מאוד! תודה לכם
יעל שוורץ,
יעל שוורץ, הלוחשת להורים
קרא עוד
הקהל שמגיע אליי לוובינר גדל משמעותית, פי 2.5 מהממוצע בשוק. כמות הלקוחות במועדון שלי גדלה פי 2 מאז שהתחלנו לעבוד יחד
מרק את לב,
מרק את לב,עבודת שיש בע״מ
קרא עוד
ליווי צמוד במשך שנים. תוצאות מובטחות. שירות מדהים, מענה בכל רגע נתון. מרגע התחלת השת״פ, ניהול אולטימטיבי של דף הפייסבוק. עלייה חדה בהכנסות כתוצאה מן השתפ. מומלצים בחום.
עפרה וייס,
עפרה וייס, מנכ״לית קפרה יעל ישראל בע״מ
קרא עוד
מזה כשנה אנחנו עובדים יחד. הגענו כשחווינו בעיה מתמשכת ומתסכלת שלא מצאנו לה פתרון. קיבלנו שירות אישי, מקצוענים, עלו על הבעיה מצאו פתרון ומאז ועד היום שיפרו לנו את התוצאות בצורה ניכרת. שוב תודה לכם. ממליצים בחום 🙂
שרה מאיר,
שרה מאיר,בעלים ״שרה מאיר - מיתוג אסטרטגי לעסקים נועזים״
קרא עוד
הבעלים של דיגיטל ג׳ורני והצוות לוקחים אחריות אישית על השיווק שלי ולומדים אותי ואת העסק שלי. עוזרים לי להגדיל אחוזי המרה וכל הזמן חושבים קדימה ומייעצים ומחדשים. יש תחושה שמבינים אותי. ממליצה עליהם לכל הלקוחות שלי
ד״ר מואיד אבו בכר,
ד״ר מואיד אבו בכר,רופא שיניים
קרא עוד
על כל סכום x שאני משקיע בפרסום
אני מקבל בחזרה פי 30!!
אהבה שמעיה,
אהבה שמעיה,בעלים שיטת ״הכפתור״ ללימוד גיטרה
קרא עוד
דיגיטל ג׳ורני מהימנים. קשובים. ומקימי הקמפיינים הכי מקצועיים שעבדתי איתם עד כה!!
מירי וולפא,
מירי וולפא,בעלים אולפיס שירותי משרד
קרא עוד
תוך חודשיים איכות הלידים שהגיעו הייתה מעולה ביותר, אין ספק שאמליץ להשתמש בשירות המצוין של דיגיטל ג׳ורני
יוסף אלון,
יוסף אלון,מנחה קבוצות
קרא עוד
בעבר הייתי ״מנחש״ בשיווק שלי מה עובד ומה לא, וכיום אני מבין מי הקהל שסתם פונה אליי ומי קהל הלקוחות שבאמת קונה ממני. קיבלתי הרבה שקט נפשי, וקיבלתי את המקום שרציתי להגיע אליו
אדיר פיננסים,
אדיר פיננסים, יעוץ פיננסי
קרא עוד
בעבר היו מגיעים אלינו לידים לא רלוונטים של עסקים קטנים, כיום מגיעים אלינו לקוחות עסקיים גדולים עם היקפי עבודה יותר גדולים. אנחנו מקבלים לידים איכותים וממוקדים, שמגדילים את ההכנסות שלנו פי 3 לעומת מה שהיה עם המשווקים הקודמים
הגר סלומון,
הגר סלומון,הגר - בוטיק יד שניה
קרא עוד
דיגיטל ג׳ורני מקצועיים ונעימים. הקידום הוסיף לי המון לקוחות ומגיע לתפוצה מצויינת ולקהל יעד מדוייק. ממליצה בחום☺️
מוטי צמח
מוטי צמח
קרא עוד
לאחר התנסות כושלת אצל מספר חברות, הגעתי לדיגיטל ג'ורני, שהקימו לעסק אתר מקצועי וקמפיינים עם תוצאות, לצד יחס אישי וזמינות לכל עניין ונושא.
אוהד הראל,
אוהד הראל,נדל״ן הונגריה
קרא עוד
אני עובד איתם למעלה משש שנים, ואני מרוצה מהשירות המקצועי, הזמינות, היושרה והדאגה לצרכי העסק שלי, מומלץ.
צירה דויטש,
צירה דויטש,הנחיית הורים
קרא עוד
החברה של דיגיטל ג׳ורני הם מבין האנשים שפשוט כיף ויעיל לעבוד איתם. מעבר למקצועיות הרבה, גיליתי חכמה שעזרה לנו רבות לקדם את העסק. באדיבות רבה הם עזרו לי לבנות את רשימת התפוצה שלי מאפס, צעד אחרי צעד. בתוך תקופה קצרה הגענו לאלפי נרשמים. השירות שלהם הוא מעבר למצופה.
ממליצה עליהם בחום רב!
שרי קרוכמל,
שרי קרוכמל,מייסדת אמא אדמה
קרא עוד
פירגון מכל הלב לדיגיטל ג׳ורני איתם אני עובדת כבר שנים, מעולם לא שמעתי את המילה לא, או אי אפשר, תמיד הרגשתי אכפתיות עמוקה, אנושיות ומקצועיות והתוצאות מדברות בעד עצמן. תודה גדולה לכם. ממליצה עליכם בחום ובאהבה לכל מי שמעוניין!
מיכל לימון
מיכל לימון
קרא עוד
ככותבת תוכן ומנהלת פרוייקטים של הקמת אתרים, יצא לי לעבוד עם דיגיטל ג׳ורני עבור מספר לקוחות ועסקים. הם ניהלו עבורם את הדיגיטל בצורה אופטימלית ותוך זמן קצר יצרו לידים משמעותיים, ששינו עבור לקוחותיי את פני העסק. בחרתי בהם כספקי ניהול הדיגיטל, הקמפיינים ושותפים לחשיבה השיווקית עבור כלל לקוחותיי.
יעקב חוטר,
יעקב חוטר,gypsyandjazz.com
קרא עוד
הפקדתי את נושא השיווק בידי Digital Journey ב- 2014. בשורה התחתונה המכירות שלי בעסק קפצו במאות אחוזים וזה לא הגזמה. דיגיטל ג'ורני אחראים על האסטרטגיה השיווקית ויישומה ועד היום - בנו לי אתר, משפכים שיווקים, דפי נחיתה וקמפיינים בפייסבוק וגוגל שהביאו לצמיחה מאסיבית של העסק
נועה רוט,
נועה רוט,מנחת תיאטרון פלייבק
קרא עוד
בהיותי מנחת תיאטרון פלייבק הנדרשת למשתתפים ע"מ לקיים את העיסוק והעסק שלה, פניתי לדיגיטל ג'ורני ע"מ שישווקו את חוגי התיאטרון שלי ויאתרו לי לקוחות באמצעות האינטרנט. במשך כשש שנות פעילות העסק שלי, הם ליוו אותי בהצלחה בניהול קמפיינים מוצלחים יצירתיים ורענננים שהשיגו לי לקוחות רבים לקבוצות שלי
כרמית,
כרמית,תיאטרון גבעתיים
קרא עוד
תודה רבה על הכול ובעיקר על קמפיינים מוצלחים שעזרו לנו למלא את אולמות התאטרון. ממליצה בחום ומודה על השירות שלכם שמשלב מקצועיות, ידע מעמיק ויחס אישי.
הקודם
הבא

שאלות ותשובות

המרה באתר מסחר היא הפעולה הרצויה שהגולש מבצע, כמו רכישת מוצר או הרשמה לניוזלטר. מדידת המרות נעשית באמצעות ניתוח נתוני תנועה באתר, כמו משתמשים חדשים וחוזרים, ומעקב אחרי פעולות ספציפיות באמצעות כלים כמו Google Analytics

עיצוב האתר משפיע באופן ישיר על חווית המשתמש. ממשק משתמש נקי ואינטואיטיבי מאפשר ניווט קל ומהיר, מציג מידע בצורה ברורה ומפחית את מספר הנטישות בעגלה. אלמנטים כמו קריאה לפעולה בולטת ומסרי שיווק ממוקדים יכולים להגדיל את שיעור ההמרות.

תיאורי מוצרים מפורטים ומדויקים מסייעים ללקוחות להבין את יתרונות המוצר ולסמוך עליו. תיאור המכיל פרטים טכניים, יתרונות המוצר וכיצד הוא פותר בעיות מסוימות, יכול לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי לבצע רכישה.

המלצות וביקורות ממשתמשים אמתיים מוסיפים אמינות ומשמשים כהוכחות חברתיות. לקוחות מרגישים בטוחים יותר לרכוש מוצר כשיש המלצות חיוביות של אנשים אחרים, מה שמעלה את הסיכוי להמרה.

מהירות טעינת האתר היא קריטית; אתר איטי יכול להוביל לנטישות רבות לפני השלמת העסקה. עמודים שנטענים מהר מעניקים חוויית משתמש טובה יותר ומפחיתים את התסכול, מה שמעלה את מספר ההמרות.

ניתוח נתונים מאפשר להבין את התנהגות המשתמשים באתר, לאתר נקודות חזקות וחלשות בתהליך הרכישה ולהתאים את האתר לצרכים ולציפיות של המבקרים. ניתן לבחון נתונים כמו אחוזי נטישה, זמן שהייה בעמודים, מסלול ניווט ומשוב משתמשים. על סמך נתונים אלו, אפשר לבצע שיפורים ממוקדים כמו שדרוג עמודי מוצר בעייתיים, אופטימיזציה לתהליך התשלום, והתאמת תוכן ומבצעי שיווק לקהלים שונים כדי להגדיל את שיעור ההמרות.