לפרויקט

פרסום בטיקטוק

אתם בטח נמצאים שם וכך גם הלקוחות שלכם גם כאלו שחצו מזמן את גילאי ה20 וה30. כולם שם.

טיקטוק

טיקטוק היא הפלטפורמה הצומחת ביותר בשנתיים האחרונות. מערכת הפרסום שלה אין מתוחכמת כמו של פייסבוק אבל בשימוש נכון ובשילוב קריאייטיב טוב היא אפקטיבית ומאפשר להגיע לקהל גדול בתקציבי פרסום סבירים.

מחקר קהל ומתחרים

מחקר קהל היעד ואקלים עסקי והגדרת

פרסום

ניהול הקמפיינים במערכת הפרסום

הגדרת הערכים של המותג

יצירת מסרים מדוייקים המתבססים על ערכי המותג

מדידה ושיפור

מדידת תוצאות ואופטימיזציה

יצירת תוכן

יצירת תוכן וידאו מעניין ואיכותי

Scaling

השאירו פרטים לקבלת הצעה לפרסום בטיקטוק

אנחנו מספקים מעטפת מלאה של פתרונות שיווק הכוללים את המגמות העדכניות ביותר ושילוב טכנולוגיות חדשניות.

לקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו עכשיו 054-6114811

תהליך עבודה בפרסום בטיקטוק

מחקר שוק מעמיק וניתוח הפעילת של העסק

הגדרות תתי קהלים, הצרכים והרצונות שלהם

קביעת מטרות ויעדי מכירות

יצירת סרטונים איכותיים בעלי פוטנציאל ויראלי

פתיחת חשבון פרסום

אופטימזציה של הקמפיינים

מדידת התוצאות מה הroi של הקמפיינים

יצירת הקהלים שונים והמודעות

בחירת סוג הקמפיין הרלבנטי

 , הטמעת קוד בדפי ניתה/אתר 

צוות מנוסה של אנשי מקצוע בתחומי הפיתוח, העיצוב והשיווק יעבוד בשיתוף פעולה מלא איתכם על מנת להשיק אתר וורדפרס מתקדם שיעזור לכם להשיג את היעדים העסקיים שלכם ותמצב אתכם בחזית הדיגיטל.

לכל הההמלצות

ישראל ישראליחברת שיקום אי
קרא עוד
אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא
ישראל ישראליחברת שיקום אי
קרא עוד
אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא
ישראל ישראליחברת שיקום אי
קרא עוד
אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא
ישראל ישראליחברת שיקום אי
קרא עוד
אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא
הקודם
הבא

שאלות ותשובות

בתחילת דרכה טיקטוק היתה פופולרית בעיקר בקרב בני נוער, כיום טווח הגילאים של המשתמשים הוא רחב מאוד כולל שהזמן עובר כמות המשתמשים עולה בקרב כל הגילאים.

התפלגות:

בגילאים 18-24 נמצאים בטיקטוק מעל מיליון ישראלים

בגילאים 25-34 נמצאים בטיקטוק 800,000 ישראלים

בגילאים 35-44 נמצאים בטיקטוק כמעט 400,000 ישראלים

בגילאים 45-54 נמצאים בטיקטוק בין כ200,000 ישראלין

 

אנחנו מקדמים את כל סוגי האתרים: אתרי תדמית, אתרי מסחר, קטלוגים ועוד.

כן, אפשרי לעשות פרסום גם עם תמונה/באנר אבל התוצאות יהיו הרבה פחות טובות. טיקטוק היא פלטפורמה שהכוח שלה הוא בסרטונים ויראלים.

כן, אמנם פייסבוק היא הפלטפורמה הטובה ביותר לscaling אבל טיקטוק בהחלט ערוץ חשוב להגדלת כמות מכירות באתר.

כעיקרון כדי לפרסם בחו"ל צריך פרופיל אמריקאי מאומת. 

לא, אין שום התחייבות. אנו מאמינים בשירות שאנו נותנים. אם רוצים להפסיק את העבודה, יש לתת התראה של חודש מראש.