האפשרות לפרסם לקהל הלקוחות שלנו, היא אחת מהאפשרויות העוצמתיות של פלטפורמות הפרסום של פייסבוק. הרבה יותר קל למכור לקהל שמכיר אותנו (קהל חם) מאשר לגייס לקוחות חדשים. פרסום לרשימת התפוצה שלנו באמצעות הפייסבוק מאפשר לנו להישאר בתודעה של רשימת התפוצה שלנו לא רק דרך שליחת מיילים (בדרך כלל לא תהיה לנו 100% פתיחה של אימיילים).
שימוש בכלי custom audience מאפשר לנו לפרסם לרשימת התפוצה כך שמודעות הפרסום שלנו יופיעו בפיד/חדשות נגללות של אנשי הקשר שלנו.
איך עושים זאת?
בשלב הראשון נעלה את הקובץ של הנרשמים למערכת. יש לוודא שזה יהיה קובץ csv או קובץ Txt. אם אתם עובדים עם מערכת דיוור כגון רב מסר או mailchimp, יצוא של הנרשמים לקובץ Csv היא מובנית.
נלחץ על תפריט במערכת הניהול ( תפריט ההמבורגר/שלושה פסים) ונבחר באפשרות של audiences:
נלחץ על create custom audience
נעלה את הקובץ ונמיין את השדות, ניתן לקהל שם ונשמור. אחרי כמה דקות המעררת תעדכן את מספר הרשומות והקהל יהיה מוכן/
לאחר שהקהל נשמר נוכל להשתמש בו בכל קמפיין בשלב של בחירת קהל היעד (advert set)
כל עוד לא יצרתם קהל תקבלו את ההתראה הזו:
אם כבר העלתם את הרשימה (העלאת הקהל תתבצע באופן חד פעמי והקהל הזה היה נגשי לכם בכל קמפיין שתצרו) והקהל התעדכן יופיע לכם השדה custom audience ותוכלו להשתמש בה. כמובן שניתן לעלות מספר רשימות ולהתשמש בכולן או בחלקן לפי הפילוח הרצוי לקמפיין.