לפרויקט

איך להשתמש בלינקדאין בצורה אורגנית כדי להביא לידים

לינקדאין היא פלטפורמה מעולה להבאת לידים איכותיים וממוקדים ללא שימוש בפרסום ממומן. שימוש נכון בלינקדאין יאפשר לכם לקבל לידים מבלי להגדיל את תקציב הפרסום. אם אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בלינקדאין או מחפשים את הדרך להשיג לידים דרך לינקדאין – הגעתם למקום הנכון. עם כמה פעולות פשוטות והתמדה תצליחו להפיק לידים איכותיים לעסק.

מה זה בעצם לידים אורגניים מלינקדאין?

לידים אורגניים הם כאלו שאנחנו מקבלים מבלי לשלם על פרסומות (ללא קידום ממומן). השגת לידים אורגניים מתבססת על לקוחות שנחשפים לתכנים שלכם באופן טבעי, אתם לא משלמים עבור הצבת התוכן שלכם ברשת אלא משקיעים בתוכן איכותי שמעניק ערך לגולשים. אם יש לכם כבר פוסטים בלינקדאין חשוב לבחון באמצעות LinkedIn Analytics את נתוני החשיפה.

היקף החשיפה בלינקדאין(מספר הגולשים שיראו את הפוסטים שלכם) נקבע על פי מספר החברים בפרופיל שלכם, הרלוונטיות של התוכן לקהל היעד, התגובות שהתוכן מקבל, רמת הפעילות בפרופיל שלכם. כמו בכל רשת חברתית אחרת גם בלינקדאין בסיס של פרופיל פעיל ואהוד מהווה יתרון גדול. ככל שיש לכם יותר עוקבים כך האלגוריתם של לינקדאין ייתן לכם יותר עדיפות בהצגת פוסטים בפיד של העוקבים שלכם והחברים שלכם. שימו לב, לינקדאין עשויה להציג את הפוסטים שלכם גם בפני חיבורים של אותם חברים שהגיבו לפוסט או שהפוסט נוגע להם. ככל שיהיו לפוסט יותר תגובות ויותר חיבורים כך הוא יזכה לחשיפה גדולה יותר.

איך משתמשים נכון בשיווק אורגני באמצעות לינקדאין?

בעלי עסקים מצליחים להשיג לידים דרך לינקדאין רק כאשר הם מצליחים להגדיר את עצמם כרלוונטיים עבור קהל היעד המבוקש. על מנת שלינקדאין תפרסם את הפוסטים שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים אתם נדרשים תחילה לשכנע את האלגוריתם של לינקדאין שאתם אכן הפתרון שאותו קהל יעד מחפש. על כן, נתחיל כל פרויקט שיווק בלינקדאין עם הגדרה מדויקת ככל האפשר של קהל היעד. אתם צריכים להגדיר מיהו הלקוח האידאלי עבורכם, באיזה תחום הוא עוסק, מה הפחדים / הבעיות שלו, מה מניע אותו, כמה הוא מרוויח, אלו ערכים יש לו, האם הוא אכן מחפש פתרון לבעיה. רק לאחר שהגדרתם את הלקוח נבצע אופטימיזציה ונבחר בהתאם מילות מפתח.

כעת כאשר הפרופיל שלכם מותאם ללקוח האידאלי הגיע הזמן להתחבר אל אנשים שתואמים את ההגדרה. ככל שיהיו לכם יותר קשר עם אנשים שתואמים את התיאור של קהל היעד שלכם, כך הפוטנציאל ללידים אורגניים מלינקדאין עולה.

אך ורק תוכן עם ערך

כמו בכל רשת חברתית אחרת גם בלינקדאין הסיכויים שלכם להצלחה עולים עם פרסום של תוכן איכותי שעוזר לאנשים ומבסס אתכם כמומחים בתחום. לפני שאתם מפרסמים כל תוכן חשוב לוודא שהוא אכן מעניין, תואם את המאפיינים של קהל היעד, בעל ערך מוסף. אל תשכחו להשקיע בפתיח קליט ומעניין. חשוב לזכור שבשלב ראשון רק 200 התווים הראשונים בכל פוסט זוכים לחשיפה. הקוראים שלכם צריכים להחליט האם להקליק על הפוסט או לא בהתאם ל-200 התווים הראשונים.

בכל פוסט כדאי להשתמש במילים משכנעות, לנסות לעורר תגובות רגשיות, לצרף תמונה, להציג תוצאות טובות שהשגתם עבור לקוחות קודמים. הדבר שמוכר טוב יותר מכל שיטה אחרת הוא תוצאות. אתם צריכים לשכנע את קהל היעד שלכם שיש לכם את היכולת לספק להם את התוצאה הרצויה. הציגו בצורה מכבדת המלצות מלקוחות קודמים והצלחות עבר.

יתרונות של קשרים מקצועיים

אם עד היום ראיתם בעמיתים שלכם למקצוע רק מתחרים, הגיע הזמן שתדעו שמערכת יחסים מקצועית עם מומחים אחרים בתחום מחזקת את האמינות והסמכות שלכם. פרגנו לבעלי מקצוע אחרים שפועלים באותו בתחום ואף הציעו להם ביוזמתכם שיתופי פעולה. כאשר אתם מקיימים אינטראקציה עם אנשי מקצוע הם מגיבים לפוסטים שלכם.

איך לחזק את הקשר עם קהל היעד בלינקאדין?

  1. השיבו באופן אישי לכל תגובה לפוסטים שלכם.
  2. תשאלו שאלות במטרה לעודד את העוקבים שלכם להגיב.
  3. השיבו לשאלות בתחום במטרה להציג את עצמכם כמומחים.
  4. השיבו בכל פעם בה אתם מוזכרים בלינקדאין.
  5. הצטרפו לקבוצות רלוונטיות והשתתפו בדיונים.

בכל פנייה ראשונה אל לקוח פוטנציאלי נפנה אל האדם באופן אישי. אל תמהרו לשלוח לאיש הודעות פרסומיות או הודעות תבניתיות. אנשים יקנו את השירותים שלכם רק כאשר הם ירגישו שהם מכירים אתכם וסומכים עליכם.

לקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו עכשיו 050-000-0000