לפרויקט

רימרקטינג באמצעות שיווק תוכן

המושג רימרקטינג (שיווק חוזר) מתייחס למעקב אחרי גולשים שביקרו באתר או בדף הנחיתה שבבעלותנו. אנחנו יכולים להמשיך ולעקוב אחרי הגולשים הללו, ולפרסם להם את השירותים/מוצרים שלנו ברחבי הרשת (באתרים שונים ובפייסבוק) באמצעות הטמעת סקריפט (פיקסל מעקב) שפלטפורמות פרסום כגון גוגל אדוורדס ופייסבוק מספקות לנו.

פרסום רימרקטינג מחייב כמות מסויימת של תנועה כדי שניתן יהיה להמשיך לעקוב ולפרסם. אם יש לכם תנועה אורגנית דלה לא ניתן יהיה להשתמש בכלי שיווקי זה. אחת הדרכים להגדלת התנועה היא רכישת תנועה באמצעות פלטפורמות שונות (גוגל אדוורדס/פייסבוק/אאוטבריין/טאבולה).

מה הדרך האפקטיבית לעשות זאת?

מה הדרך האפקטיבית לבצע רימרקטינג?
ראשית, חשוב לציין שרימרקטינג באמצעות גוגל לא תמיד אפקטיבי. הבעיה במעקב אחרי גולשים באמצעות גוגל היא שהמעקב מוגבל לבנארים או למודעות טקסט בעלות מספר תווים מצומצם. מאחר ואנחנו מורגלים לראות באנרים באתרים, רובנו כבר לא מבחינים בהם (תופעת "עיוורון הבאנרים") ואחוז ההקלקה עליהם הוא יחסית נמוך, ולעתים ממש זניח.

בפייסבוק, בשל האפשרות לשימוש מגוון, יצירתי ונרחב יותר בתוכן, אפשויות המעקב אחרי הגולש הן גמישות יותר.

פלטפורמות מסוג אאוטבריין וטאבולה הישראליות מאפשרות לנו לפרסם כתבות תוכן שאינן מכירתיות בהגדרה באתרי חדשות גדולים כמו הארץ או ynet. כל פלטפורמה עובדת עם אתרים אחרים. בישראל, אאוטבריין עובד עם רוב אתרי התוכן הגדולים, בעוד שלטאבולה יש נתח גדול יותר של אתרים בחו"ל. שתי הפלטפרומות מאפשרות להביא תנועה לאתר או לכתבה בעלויות נמוכות מאוד. הפיקסל יאפשר לנו "לצבוע" את התנועה הזו ולהמשיך לעקוב אחריה בפייסבוק באמצעות תוכן איכותי ומניע לפעולה.

המשפך השיווקי במקרה זה יהיה מורכב משני שלבים עיקריים: הראשון, הבאת תנועה זולה ואיכותית באמצעות אאוטבריין או טאבולה. השלב השני הוא מעקב אחר התנועה הזו באמצעות תוכן רלוונטי בפייסבוק. בסופו של התהליך, נביא את הגולש לדף נחיתה מכירתי שייצר עבורנו את הפנייה/הליד.

לקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו עכשיו 050-000-0000