לפרויקט

קידום ממומן בגוגל - GOOGLE ADS

 הדרך הקצרה והמהירה לגידול בנפח הפעילות, כמות הלקוחות וההכנסות בעסק. יצירת אסטרטגיה שיווקית מבוססת דאטה ליצירת ROI מקסימלי

 

למה גוגל אדס

מחקרים מראים כי לפחות 50% מהלקוחות מגיעים מתנועה ממומנת (יותר מאשר תנועה אורגנית).
התפיסה של המשתמשים היא כי המודעות הממונות מקצרות לנו את הדרך ועוזרות לנו למצוא את מה שאנחנו צריכים בצורה פשוטה וקלה, ובכך מיתרות את הצורך במחקר מעמיק מצידנו. ללא פרסום ppc משמעותי, אתם מפסידים הזדמנויות למציאת לקוחות חדשים.
כמו כן, פרסום ממומן מאפשר מדידה מדוייקת של החזר השקעה ועלות רכישת לקוח. מה תקבלו בתהליך איתנו?

הסתכלות הוליסטית

הסתכלות הוליסטית על כל המערך השיווקי ועל הפאנל שהלקוח עובר תוך שיפור התשתיות הקיימות, עיצוב, קופי, אוטומציות וזאת לשם שיפור יחס המרות

שימוש בכלים מנצחים

שימוש בטכנולגיה עדכנית ובמגוון כלים למימוש האסטרטגיה

ניתוח הדאטה

איך להפיק יותר מהנתונים הקיימים. איך להגדיל מכירות בקרב קהל הלקוחות, איך לעבוד עם קהלים חמי וקהלים קריםך.

שיפור תשתיות

שיפור תשתיות קיימות (דפי נחיתה, אתר, עמוד מוצר, עמוד סליקה, עמוד יצירת קשר ועוד)

אסטרטגיה

קביעת האסטרטגיה השיווקית, יצירת מסעי לקוח שונים בהתא למחקר השוק

שקיפות מלאה

שיחות חודשיות לניתוח הפעילות והנתונים. מה בוצע? מה התוצאות? מה יחס ההמרה? לו"ז פעילות להמשך.

רוצים להגדיל את הלידים והמכירות?

יצירתיות, מקצועיות, שקיפות כדי להבטיח מימוש המטרות העסקיות.

לקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו עכשיו 054-6114811

תהליך עבודה בקידום אורגני

למידה ממידע קיים על בסיס נתוני העבר

מחקר שוק ומחקר מתחרים מקיף

מחקר מילות מפתח מקיף ורחב

יצירת אסטרטגיה שיווקית ליצרת בידול

שיפור תשתיות – אתר/דפי נחיתה

אופטימיזציה שוטפת לשיפור תוצאות

 דשבורד לייב  לשם קבלת תמונה מקיפה של התנועה

יצירת קופי וויז'ואל ממותגים

יצירת הקמפיינים מגוונים לפי הצורך

חיבור לכלים רלוונטים, אנליטקס, תג מנג'ר

מה אומרות כל המילים הגדולות האלו? שאנחנו קמים בבוקר לעבוד, עובדים קשה, לומדים ומשתפרים כל הזמן, לוקחים בכובד ראש את הכסף שמשלמים לנו כדי שהלקוחות יקבלו את התוצאות הטובות ביותר.

לכל הההמלצות

ישראל ישראליחברת שיקום אי
קרא עוד
אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא
ישראל ישראליחברת שיקום אי
קרא עוד
אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא
ישראל ישראליחברת שיקום אי
קרא עוד
אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא
ישראל ישראליחברת שיקום אי
קרא עוד
אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא
הקודם
הבא

שאלות ותשובות

העלאת קמפיין מתבצעת תוך ימים ספורים לאחר חיבור והגדרת הכלים הרלבנטים (אנליטקס, מרצ'נט סנטר, תג מנג'ר) והקמת הקמפיין . למערכת יש זמן למידה של כשבועיים אבל גם בשבועיים האלו ניתן לראות תוצאות.  ככל שחשבון ותיק יותר והמידע של המערכת עשיר יותר כך ניתן לשפר את הקמפיינים. המומחיות שלנו היא להביא לכם תוצאות מיידיות ולהגדיל את מספר הפניות/רכישות בצורה משמעותית. מהחודש ראשון  תרגישו בגידול בפניות/מכירות.

באמצעות קוד שמתווסף לאתר/דף נחיתה ניתן למדוד כל פעולה (event) שמתרחשת. לדוגמא: פניה בטופס, הוספה לסל, רכישה, צפיה בעמוד מסויים, חיוג למספר טלפון, פניה בוואטספ וכולי כך שבסופו של דבר אנחנו יודעים כמה כסף הכנסנו על כל שקל שהוצאנו (ROI).  

המדידה אמינה ומדוייקת ומאפשר לקבל תמונה בהירה על איזו קמפיינים עובדים ומה צריך לשפר.

אנחנו נעניק לך גישה לדוח נתונים שמתעכן באופן שוטף כך שכל הנתונם שקופים עבורך.

בעיקרון, אפשר להתחיל עם כל תקציב פרסום. התקציב נקבע באופן יומי ויש שליטה מלאה עליו. כלומר, ניתן לעדכן אותו מתי שרוצים ואין התחייבות מבחינת גוגל לתקציב מסויים. יחד עם זאת, כדי שהקמפיין יהיה אפקטיבי רצוי להתחיל עם תקציב משמעותי ביחס לשוק ולרמת התחרות שלו. אנו כמובן נשמח לייעץ לכם לגבי התקציב האופטימלי שמצד אחד יאפשר גידול מיידי ומצד שני יתאים למסגרת התקציב ולאילוצים שלכם.

כן, כמובן, אנחנו מנהלים פרסום בפלטפורמות ppc נוספות כגון פייסבוק, טאבולה, אווטבריין. כל הפלטפורמות הן פלטפרומות חכמות וחשובות. יחד עם זאת, היתרון המשמעותי בגוגל שהלקוח הפוטנציאלי הוא אקטיבי. כלומר, מחפש את הפתרון ונמצא ברמת בשלות גבוהה בעוד בשאר הפלטפורמות אנחנו מחפשים את הלקוחות. בגוגל צריך להנגיש את ההצעה, לדאוג שההצעה תהיה בעלת ערך, תראה טוב, להתחיל להביא לקוחות ואז לכוון את המערכת להביא עוד ועוד לקוחות במחירים טובים יותר.

משאירים פרטים בטופס, לפניות מהירות ניתן לשלוח וואטספ או להתקשר