לפרויקט

המדריך המלא לקמפיין לידים

המדריך המלא לקמפיין לידים leads generation campaign

המדריך לקמפיין לידים

קמפיין לידים בפייסבוק מאפשר לנו ליצור קמפיין לאיסוף אימיילים וטלפונים ללא יציאה מהממשק של הפייסבוק.

הקמפיין מייתר את הצורך באתר או בדפי נחיתה כאשר כל התהליך המתחיל בחשיפה למודעה שלנו ומסתיים בכך שהגולש משאיר פרטים מתרחש בתוך הפייסבוק עצמו באמצעות טופס שיצרנו. מלבד פרטים כגון אימייל וטלפון שפייסבוק שולף אוטומטי מהפרופיל האישי נוכל ליצור שדות מותאמים אישית ולקבל מידע שהוא רלבנטי עבורנו.

היתרון המרכזי בסוג קמפיין זה הוא שהוא מקל על הגולש להשאיר פרטים וחוסך אובדן של תנועה המתרחשת במעבר בין פייסבוק לבין עמוד חיצוני במיוחד כאשר אנחנו גולשים בסלולארי וזמן טעינת הדפים היא איטית יותר, כך שחלק מהגולשים שכבר התעניינו במודעה ולחצו עליה מאבדים סבלנות ולא מחכים עד שהדף יטען.

כמו כן, בתי עסק שאין להם עדין אתר או דף נחיתה ולכן לא יכולים להשתמש בחלק ניכר מסוגי הקמפיינים בפייסבוק המחייבים דף חיצוני, יכולים להשתמש בקמפיין מסוג זה מלבד ה "boost post" שמתאים בעיקר להפצת תוכן איכותי והגדלת הקהילה בעמוד העסקי ופחות לאיסוף פניות.

יחד עם זאת, אליה וקוץ בה הקלות שבה ניתן להשאיר פרטים גורמת לכך שחלק ניכר מהפניות אינן פניות איכותיות. הגולש לא עבר תהליך שבו קרא בפירוט על השירות/מוצר שלנו ועבר תהליך שבו "התבשל" לקראת השארת פרטיו.

בגלל האיכויות המסוימות של קמפיין לידים, סוג זה של קמפיין מתאים בעיקר להגדלת רשימת תפוצה ואיסוף אימיליים. יש דרכים גם בקמפיין מסוג זה לסנן פניות שאינן איכותיות על ידי הוספת שדות מותאמים אישית לטופס שמחייבות את הגולש להשקיע טיפת מחשבה נוספת לפני שהוא משאיר את פרטיו.

איך יוצרים קמפיין לידים?

קמפיין לידים ניתן ליצור הן דרך הads manager והן דרך הpower editor. נכנסים ל-Ads Manager ובוחרים קמפיין מסוג Lead Generation.

ותנים לקמפיין שם (לצרכי הזיהוי שלנו)

בשלב הבא נחבר את העמוד העסקי אליה תהיה משוייכת המודעה וניצור את הקהל שיחשף למודעה שלנו. כמו כן, בשלב הזה נגדיר את המיקומים שבהן תופיע המודעה (פייסבוק, אינסטגרם וכולי) ואת תקציב הפרסום היומי, ממש כמו בסוגי קמפיינים אחרים.

לאחר שיצרנו את המודעה (בחרנו תמונה או וידאו), כתבנו את הטקסט ובחרנו את הכפתור הנעה לפעולה, ניצור את הטופס. בשלב זה ניתן לבחור האם רוצים ליצור welcome message שמהווה הקדמה לטופס או לא. אנחנו יכולים לכבות את האפשרות הזו אם היא לא הכרחית עבורנו.

לבסוף ניצור את הטופס. השדות הדיפולטיבים הם שם ואימייל אבל בלחיצה על see more options אפשר גם להוסיף טלפון ושדות נוספים. כמו כן, יש אפשרות להוסיף שדה של שאלות מותאמת. מומלץ לעשות זאת על מנת לסנן פניות לא רלבנטיות.

כמו כן הצורך להוסיף לינק לתנאי הפרטיות. למי שאין אתר או דף נחיתה אפשר פשוט לפתוח באיזה בלוג מיני סייט רק כדי שיהיה לנו לינק לתנאים ולעמוד התודה.

יכן נאספים המיילים והפרטים?

בעמוד הפייסבוק שלנו, בpublisjing tools נוכל למצוא את הטופס תחת Lead Adverts Forms ולהוריד קובץ csv עם כל הפרטים שהגולשים השאירו.

לקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו עכשיו 050-000-0000