לפרויקט

5 פלטפורמות יעילות ונוחות לבניית דפי נחיתה בעברית

דף נחיתה יכול להיות אמצעי שיווק יעיל אם בכוונתכם להעלות קמפיין פרסומי סביב נושא ספציפי: מבצע לזמן מוגבל, שירות חדש, הרשמה לשירות או לקנייה וכדומה. בדפי נחיתה טובים, המבנה, הנראות והתוכן משרתים מטרה אחת. חשוב לזכור שאתם לא היחידים שמבקשים לתפוס את תשומת ליבו של הגולש הפוטנציאלי שלכם, ולכן מומלץ שלא תציפו אותו במגוון שירותים ואפשרויות בדף אחד. במקום זאת, התמקדו במסר אחד, חד וממוקד, המכוון למוצר או לשירות שאתם מבקשים לקדם.

למה לי בכלל דף נחיתה?

מטרות דף הנחיתה יכולות להיות שונות: קידום מבצע/שירות/פריט, הגדלת רשימת התפוצה, גיוס לידים, קבלת מידע מהגולשים ועוד. רבים מאיתנו "נופלים" בטעות שכיחה: אנחנו משקיעים המון משאבים בהבאת תנועה לעמוד הנחיתה שבנינו, ו"על הדרך" מזניחים את הדף עצמו ואת האפשרויות הרבות, הן טקסטואליות והן ויזואליות, שהוא נותן לנו כדי להגדיל את מספר הפניות. לעתים זה נובע מחוסר ידע ("מה עובד טוב יותר?"), ולעתים בשל חוסר היכולת שלנו לבחון ולמדוד מה מניבים אלמנטים או שינויים שהכנסנו בעמוד.

אל דאגה, יש אור גדול בקצה המנהרה הזו: על-ידי שינוי של כמה מהאלמנטים בעמוד (צבע כפתור, קופרייטינג, גודל הטקסט) אתם יכולים להגדיל משמעותית את אחוז ההמרה של הדף שלכם. לפעמים, שיעור ההמרה יכפיל את עצמו, כאילו השקעתם תקציב כפול כדי להביא מספר כפול של גולשים. דרמה אמיתית!

חמש פלטפורמות יעילות לדף הנחיתה שלכם בעברית

יש המון פלטפורמות, בדרגות מורכבות שונות, שמאפשרות לבנות דפי נחיתה טובים ויעילים. הפלטפורמות הקיימות בשוק נבדלות בכמה פרמטרים, ביניהם: עלויות, אופן הבנייה (צורך/חוסר צורך במתכנת או מעצב), התממשקות למערכות אחרות והגמישות שהן מאפשרות לשינוי אלמנטים. שימו לב: כדי לבנות דף נחיתה טוב לא מספיקה הפלטפורמה עצמה, קלה ופשוטה ככל שתהיה. אתם חייבים גם לזכור כל העת מהי מטרת הדף שלכם תוך התייחסות למבנה, לעיצוב ולתוכן שאתם בונים.

שתי הפלטפורמות הראשונות ברשימה זו – רב מסר ואקטיב טרייל – הן מערכות דיוור עם אפשרות מובנית לבניית דפי נחיתה. היתרון המרכזי בשימוש בהן הוא שאנחנו מקבלים שני שירותים באותה חבילה: גם אפשרות לבניית דף נחיתה, וגם מערכת דיוור שמאפשרת לנו לנהל רשימת תפוצה (אחד הנכסים המרכזיים של כל בית העסק). זה לא רק חוסך כסף, אלא גם חוסך לנו את האינטגרציה בין המערכות, גם אם מדובר באינטגרציה פשוטה.

רב מסר

מערכת דיוור נוחה וקלה לשימוש, שמאפשרת בנייה של דפי נחיתה מבוססי תבנית. כל שעליכם לעשות הוא לבחור תבנית ולערוך את האלמנטים שבה.

התבניות פשוטות, ידידותיות מאוד לעריכה ומאפשרות גמישות. במלים אחרות, תרגישו חופשי להוסיף אלמנטים, למקם אותם במקומות שונים בעמוד ולערוך בהם את הצבעים, הרקעים והגדלים. חשוב להתנסות באלמנטים ולהכיר אותם היטב (זיכרו תמיד את המטרה לשמה אתם בונים את דף הנחיתה!) וכך תצאו בסוף עם דף נחיתה ראוי, וללא כל צורך במעצב או במתכנת.

יתרונות מרכזיים: מערכת פשוטה לתפעול; תמיכה טלפונית מעולה; ניתן ליצור דפי נחיתה בקלות יחסית; הדף משוייך בקלות לרשימת התפוצה; אפשרות ליצירת סרטוני תדמית פשוטים (explainer videos) מבוססי תבנית באותה חבילה.

חסרונות מרכזיים: מיועד רק לשוק הישראלי (תבניות Rtl, המיועדת לכתיבת פסקה או מספר פסקאות מימין לשמאל בלבד); מספר תבניות מצומצם; מצריך חוש עיצובי מסויים והבנה של מהו דף נחיתה טוב על מנת להפיק תוצר ראוי.

ליצירת חשבון חודשים בחינם, מלאו את הפרטים

אקטיב טרייל –  מערכת דיוור תוצרת הארץ, המאפשרת בניית דפי נחיתה שנראים טוב לשוק המקומי והבינלאומי. ההרשמה היא חינמית, ויש תמיכה טובה בצ'ט.
יתרונות מרכזיים: מאפשרת לפתח דפי נחיתה שנראים טוב; מאפשרת גם לפתוח קמפיין SMS ויש בה מערכת סקרים.
חסרון מרכזי: לא מאפשרת הוספת שדה ref לטפסים. שדה זה מאפשר לנו לדעת מאיזו מודעה בפרסומים שלנו קיבלנו את הפניה.

פתיחת חשבון חינם +  10 אחוז הנחה לכל החיים במידה ותבחרו באקטיבטרייל

PAGEWIZ –

באופן אישי, Pagewiz היא המערכת הטובה ביותר שיצא לי להתנסות בה. מדובר במערכת ייעודית לבניית דפי נחיתה, הן לשוק הישראלי והן לשוק הבינלאומי (עברית ואנגלית), מבוססת drag and drop. היא מאוד גמישה, יש בה המון תבניות חינמיות לעיצוב דפי נחיתה יפיפיים,  וחשוב מזה: על אף מה שנראה כגמישות מעט מרתיעה בהתחלה, היא אינה מסורבלת, אלא קלה מאוד לתפעול וללימוד. אז גם אם אתם לא מעצבים דגולים, תוכלו לבנות לעצמיכם דף נחיתה מנצח.

בנוסף לתבניות החינמיות, ניתן לרכוש תבניות מושקעות יותר בעלויות סמליות. המערכת מאפשרת התממשקות קלה ופשוטה למערכות דיוור שונות בארץ ובחו"ל (רב מסר, MailChimp, AWeber) ומערכות CRM.

יתרונות מרכזיים: דפי נחיתה מרהיבים; תמיכה מעולה בצ'ט ובמייל; התממשקות קלה; קל לעבוד איתה; 30 יום להתנסות חינם; מאפשרת לבצע A/B Testing.

חסרונות מרכזיים: לא כוללת מערכת דיוור; היא אינה חינמית, ועמוד הנחיתה שלכם יהיה פעיל רק כל עוד תשלמו עליו.

לינק לפתיחת חשבון התנסות בחינם

WIX – חברה ישראלית לבניית אתרים ודפי נחיתה

Wix היא חברה ישראלית לבניית אתרים ודפי נחיתה. ל-Wix כמה יתרונות: ראשית, יש לה המון תבניות חינמיות במגוון קטגוריות. שנית, קל לבנות באמצעותה דף נחיתה תוך עריכת האלמנטים הקיימים בתבנית שבחרתם.

מניסיוני, פעמים רבות נוצר פער גדול מדי בין התבנית שנבחר ב-Wix לבין התוצאה שמתקבלת המבוססת על החומרים שלנו. צריך לקחת בחשבון שכל תבנית ב-Wix, פשוטה ככל שתראה, עוצבה על-ידי מעצב: התמונות בה ברזולוציות מעולות, הצבעים מותאמים, ומיקומם של האלמנטים אינו שרירותי. לכן, מומלץ להיצמד לתבנית שבחרתם, לגודלי התמונות ולקו העיצובי שלה על מנת שהתוצאה תהיה ראויה.

יתרונות מרכזיים: המון תבניות חינמיות; קלה יחסית לתפעול.

חסרון מרכזי: מומלץ להיצמד לתבנית ולא "לשחק" איתה יותר מדי; בניית דף הנחיתה לא מצריך ידע בתכנות או בעיצוב אך כן דורש מידה מסויימת של יכולות טכנולוגיות.

WORDPRESS – מערכת לבניית אתרים ודפי נחיתה

הפלטפורמה הגדולה בעולם לעיצוב אתרים ודפי נחיתה.

יתרונות מרכזיים: הדף הוא בבעלותכם והוא נכס שלכם.; אין צורך בתשלום חודשי; ניתן לתכנת כל עיצוב אפשרי.

חסרונות מרכזיים: המערכת תצריך את שכירת שירותיהם של מעצב/ת ומתכנת/ת. עם זאת, יש היום בילדרים/עורכי תוכן מובנים שמאפשרים בניית דפים מעוצבים ללא ידע ב-html או ב-CSS. עם זאת, הם מצריכים רמה מסויימת של יכולות טכנולוגיות והתמצאות בוורדפרס. במלים אחרות, עלות הקמת דף נחיתה ראוי עלולה להיות גבוהה.

לקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו עכשיו 050-000-0000