לפרויקט

מיתוג עסקי – הכצעקתה?

מיתוג נכון של עסק הוא הרבה יותר מעוד לוגו קליט. מיתוג נכון של עסק דורש ביסוס של זהות ייחודית לעסק. המהות של מיתוג עסקי היא בידול מהמתחרים תוך התאמה של הפרמטרים למאפיינים של קהל היעד. על המיתוג להתייחס לכל הפרטים הקטנים והגדולים החל מהלוגו, בחירת הצבעים ועד למסרים השיווקיים שאתם מעבירים. אנו משקיעים במיתוג על מנת לעורר בלקוחות תחושות של אמינות ואמון. אתם תצליחו למכור יותר כאשר הלקוחות שלכם סומכים עליכם ומאמינים בכם. הגדרה מדויקת של המותג מסייעת לכם להתבלט בשוק ומבהירה ללקוחות שלכם מדוע כדאי להם לבחור בכם פעם אחר פעם על פני המתחרים.

כל הסיבות להשקיע במיתוג עסקי בעידן הדיגיטל

כיום כאשר מספר העסקאות שמתבצעות אונליין נמצא במגמת עלייה מתמדת, מיתוג עסקי מהווה חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית. עסק מצליח הוא עסק שהצליח לבנות לעצמו תדמית אמינה, יודע איך להתבלט על פני המתחרים, שומר על עקיבות. רשת האינטרנט מגבירה את התחרותיות, כל עסק שמבקש לבנות לעצמו קהל לקוחות נאמן זקוק למיתוג עסקי מקצועי.

מדוע חשוב להשקיע בבניית אמון ואמינות

בכל פעם בה אנחנו רוכשים מוצר או שירות אונליין אנחנו עושים זאת מבלי לבחון את המוצר פיזית או לעמוד פנים אל פנים מול נציג החברה. מותג זקוק למוניטין חיובי שיוצר אמינות, ללא אמון הלקוחות לא ירכשו את המוצר. עלינו להגיע למצב בו לקוחות מזהים את המותג כאמין ויודעים למה כדאי להם לרכוש אותו על פני מותגים אחרים. מותג חזק הוא הדרך להתבלט אל מול כל שאר העסקים שמתחרים על כל לקוח.

שמירה על עקביות

אם חשבתם עד היום שמיתוג עסקי מחייב אתכם לשנות ללא הרף את הסגנון שלכם, את המסרים ואת הפלטפורמות – חשוב שתדעו שדווקא עקביות מקדמת טוב יותר מכירות. כאשר אתם עקביים הלקוחות שלכם מזהים בקלות את המותג, הלקוחות מקבלים מסרים של אמינות כאשר כל החלקים שמרכיבים את המותג שלכם קשורים זה לזה. על כן, חשוב לשמור על עקביות בין האתר, הדפים במדיות החברתיות, דיוורים וכן הלאה.

איך בונים מותג חזק?

  1. הגדרת זהות למותג
  2. הבנת קהל היעד
  3. גיבוש טון עקבי
  4. יצירת סיפור אמין סביב המותג
  5. זהות ויזואלית
  6. חווית לקוח מצוינת

השלב הראשון בכל פרויקט מיתוג עסקי יהיה הגדרה ברורה ככל האפשר של זהות המותג. אתם מתבקשים להגדיר את הערכים של המותג ואת המאפיינים (האישיות שלו). חשוב שתבינו את קהל היעד שלכם עם דגש על העדפות, צרכים, התנהגויות, בעיות. כעת כאשר הגדרתם מי אתם ומי הוא קהל היעד אפשר להתקדם אל פיתוח קול עקבי עבור המותג. עליכם לשמור על עקביות בכל המדיות במטרה לקדם תדמית אמינה ויציבה. השלב הבא הוא בידול באמצעותו אתם מדגישים את הייחודיות שלכם ואת הערך המוסף שיש לכם על פני המתחרים.

יצירת זהות וירטואלית, אטרקטיבית ועקבית עבור המותג שלכם תאפשר ללקוחות שלכם לזהות אתכם בקלות. השתמשו בכלי הרשתות החברתיות להגברת חשיפה ויצירת אינטראקציה עם העוקבים שלכם. פרסמו באופן קבוע תוכן בעל ערך שמעורר אינטראקציה. חשוב לשמור על תדמית מותג חיובית בכל פעולה שמתבצעת אונליין כולל תכתובת אישית מול לקוחות ברשתות החברתיות. קידום של מיתוג עסקי מחייב אתכם בחוויית לקוח מצוינת כולל שירות לקוחות ללא דופי.

מיתוג עסקי בעידן הדיגיטלי הוא משימה לא פשוטה אך הכרחית. בנייה נכונה של המותג מבדילה אתכם מהמתחרים ושומרת עבורכם על קהל לקוחות נאמן וקבוע. ההשקעה במיתוג ניכרת גם בחוויית הלקוח וגם ברווחיות של החברה.

לקבלת הצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו עכשיו 050-000-0000